Krug

6 Feb

         Dugo nisam ređala reči na papiru. Posmatrala sam, istraživala, ispitivala, pre svega svoju žensku liniju, a posle i druge… Ne verujem da svi težimo ka istom, ljudi se vole dok se ne upoznaju i svako od nas čuva neku tajnu…duboko u sebi. Šta žene vole, šta želi žena poput mene? Najglasnije se moj glas čuje na spomen rodne ravnopravnosti i kada neko samo spomene da je muška statua najvažniji stub. Borim se protiv toga. Ali, kada ostanem potpuno sama, sama sa sobom i ženom u sebi, u tišini ću priznati – potreban mi je On da me čuva. Ma koliko bolja i lepša, uspešnije bila, gracioniznije hodala od njega po trnju, pa iz kojih god razloga zaslužim taj oreol nad glavom, ništa nema smisla i onu jačinu kada ja, toliko moćnija od njega, postajem samo peščana prašina pod njegovim prstima.

Da, možda je to ljubav. Da, možda sam samo ja takva. Da, možda je sve to samo zabluda. Da li sam samo ja takva?

        Mogu da srušim Bogove, okrenem Sunce ka severu, promenim tok reke, ali u jednom oku izgledam tako malo i obično, izgledam toliko vredno. Životinje imaju svog vođu, uragan ima svoje nebo koje ga vodi, ptice lete jedna iza druge slušajući vetar, voda teče posle prve kapi… Nismo rođeni da umremo sami, nismo rođeni da budemo najači, tu smo da hodamo sa slabijima. Na kraju krajeva, uvek je jedan novi početak. Spakovaću svoje uspehe, snagu, poraze, ljubav, svoju krunu od oblaka i u njegovom zagrljaju pronaći ću razlog da ponovo dišem.

 

images

23 reagovanja to “Krug”

  1. slucajni 6. februar 2013. u 6:04 PM #

    Bravo! Kratko i jasno u centar sa snagom. Vetar u ledja za ovo popodne koje sam dobila čitajući. Hvala Jasna! A ovo posebno „Mogu da srušim Bogove, okrenem Sunce ka severu, promenim tok reke, ali u jednom oku izgledam tako malo i obično, izgledam toliko vredno. Životinje imaju svog vođu, uragan ima svoje nebo koje ga vodi, ptice lete jedna iza druge slušajući vetar, voda teče posle prve kapi…“

    • Jassna 6. februar 2013. u 6:15 PM #

      hvala… vetar u ledjima dugujem i ja tebi🙂

  2. ivinsvet 6. februar 2013. u 6:43 PM #

    Толико сам срећна што те поново читам да ми је већ то довољно. А повратак је обележен малим ремек делом!
    Ниси само ти таква. Таква је свака жена свесна себе, своје снаге. Жена довољно снажна и храбра да призна да јој треба тај неко ко је чини целом.
    Предивно!
    Добро се вратила :-*

    „…Ma koliko bolja i lepša, uspešnije bila, gracioniznije hodala od njega po trnju, pa iz kojih god razloga zaslužim taj oreol nad glavom, ništa nema smisla i onu jačinu kada ja, toliko moćnija od njega, postajem samo peščana prašina pod njegovim prstima…“
    „…Mogu da srušim Bogove, okrenem Sunce ka severu, promenim tok reke, ali u jednom oku izgledam tako malo i obično, izgledam toliko vredno….“
    „…Nismo rođeni da umremo sami, nismo rođeni da budemo najači, tu smo da hodamo sa slabijima. Na kraju krajeva, uvek je jedan novi početak. Spakovaću svoje uspehe, snagu, poraze, ljubav, svoju krunu od oblaka i u njegovom zagrljaju pronaći ću razlog da ponovo dišem…“

    • Jassna 6. februar 2013. u 7:33 PM #

      hvala Ti, draga Iva. Da sam znala koliko vredim, vratila bih se ranije :-*

      • ivinsvet 6. februar 2013. u 8:14 PM #

        Жао ми је ако си и једне стотинке посумњала у себе. Вредиш, још како!

  3. Wojciech 6. februar 2013. u 7:43 PM #

    Tako je… Lakše se diše u dvoje! 🙂

  4. tovanda 6. februar 2013. u 10:10 PM #

    Evo ti Iva rekla, sve…drago mi je da sam te upoznala.🙂 Lep tekst;
    „Da, možda je to ljubav. Da, možda sam samo ja takva. Da, možda je sve to samo zabluda. Da li sam samo ja takva?“, ovo znaš sama, sigurno.🙂

    • Jassna 6. februar 2013. u 10:17 PM #

      Hvala i dobrodošla. Zadovoljstvo je uzvraćeno🙂
      malo sam se odmorila kod tebe na blogu, još uvek sabiram utiske🙂

      • tovanda 6. februar 2013. u 10:29 PM #

        …na kom? Ima ih tri, dva sa ove adrese?🙂 prslosnevanje, hm? Ima, tu…hvala.🙂

        • Jassna 6. februar 2013. u 10:45 PM #

          bravo!🙂 divno je kad neko moze nekoliko tema da „obradjuje“

        • tovanda 6. februar 2013. u 10:49 PM #

          he, razumećeš kad me upoznaš.😉 Ja sam zbrkana faca, ali svi smo različiti.🙂 Drago mi je da si tu.🙂

        • Jassna 6. februar 2013. u 10:54 PM #

          zbrkane face su predmet mogu obozavanja🙂

        • tovanda 6. februar 2013. u 10:58 PM #

          E, to me veseli, još, više.🙂 Javi mi utiske moje zbrkanosti. Čekam te.😉

  5. Plava Baklava 7. februar 2013. u 5:11 AM #

    Život je ples, ali ništa od toga ako ne umemo da zaplešemo sami. Dugo sam mislila da NEKO treba da mi bude pokretačka snaga, ali nam to dodje kao jako pogrešan izgovor, jer tako mnogima život prodje u čekanju motivacije. Ja ti želim vetar u jedra, ali onaj koji se digne iz tvog daha, tvojih pluća, tvojih dubina🙂 .

  6. nikadrobom 7. februar 2013. u 6:07 AM #

    Ko je Taj, da mu oma polomim naocari!🙂

    Bravo.

  7. ironijexl 7. februar 2013. u 11:33 AM #

    Hvala ti za divno jutro, baš si me raznežila🙂

  8. tangolina 7. februar 2013. u 7:31 PM #

    Prelepo si ovo napisala. Dobro nam se vratila🙂

    • Jassna 7. februar 2013. u 9:07 PM #

      hvala,drago mi je da smo svi ponovo zajedno🙂

  9. Negoslava 8. februar 2013. u 5:47 PM #

    Spakovaću svoje uspehe, snagu, poraze, ljubav, svoju krunu od oblaka i u njegovom zagrljaju pronaći ću razlog da ponovo dišem.
    Baš tako.
    Srećno.

  10. Пдутр 9. februar 2013. u 10:38 AM #

    То је то!

  11. Branko Baćović 25. april 2013. u 8:13 AM #

    Jbg… koliko god da bežimo od dualnog svemira… ipak postoji dve sile čijim različitim naponima i dugujemo da se svemir pomera… U međuljudskim odnosima su to muški i ženski princip… koji se nadopunjuje i potpunjuje… „Akcija“ traži (odnosno joj je potrebno) „smirenje“… i „smirenje“ traži (odnosno joj je potrebna) akciju…

Ostavite odgovor

