‘Cause you can never lose a thing if it belongs to you…

5 Feb

Bio je predivan dan, rado sam ga provela spavajući. Tako sam se fino naspavala, ne želim nisakim govoriti, jako mi je fino u tišini, bez ljudi, s mojim „vitaminima“, samoćom i mirom. Ommmmm. . . Tišina je kao hrana. Treba je nekad uzimati u većim količinama… „Uvek priušti sebi da ti prvo dobro jutro poželi neko ko te voli“, upamtila sam ovaj citat od drugarice, koja ga je cesto ponavaljala prethodnih nekoliko dana. . …
Imala je iritirajuci osmeh na licu, svi desni joj se vide kad se tako nasmeje, a rupice na obrazima zaigraju neponovljivi ples. Isla mi je na zivce, zaista, ali nisam imala snage da joj kazem da je nevidjena curka. Ustvar, ipak je vidjena curkica, ja sam je licno videla nekoliko miliona puta i to u raznim izdanjima. Poslednji put je bila i pijana kao curka, tako da joj ime bas prilici🙂
No, ovaj put je ime potvrdila, jer se pored ponasanja, i osecala kao curka. Smrdela je na prevaru. Sve je pocelo sa citatom koji je ponavljala tokom duugeee voznje kolima. Doslo mi je da stanem, uhvatim je za ruku, izbacim napolje, nezno udarim po obrazu i odem, ali je u mojoj glavi sladji bio prizor njene curkaste glave koju je izbacila kroz prozor, dok joj vetar ludacki prave sare po licu, toliko je crvena od udaraca dok idemo velikom brzinom autoputem. Ne, nisam joj to uradila, ali ne iz razloga sto mi je bilo zao, nego iskreno nisam imala snage da je podignem. I ugojila se kao curka.
I tako je moja curkica cvrkutala oko moje glave kako i ja moram sebi da priustim divna, romanticna jutra sa dragim, i da cu tako manje biti nervozna i necu imati kada da zvacem cokoladice. Bas me zanima sta je mislila da ce ubiti moju nervozu i sta bi drugo mogla da zvacem osim cokoladica?! I ja uopste nisam bila nervozna! Osim sto mi je drzala lekciju od ljubavi, i dalje je bila ubedjena da nisam romanticna vise, neprestano mi je duvala dim od cigarete u lice. Smorila me do bola!

Ne znam zasto sam se setila njenih reci. Jesam se sada probudila i koliko vidim podne je davno proslo. Nije jutro, tako da nema potrebe da mi pozeli neko dobro jutro. Setila sam se! On me voli! Ipak postoji neko ko me voli nekih dvadesetak godina, neko kome sam uvek lepa i mrsava, neko kome se moja jutarnja frizura ni malo ne razlikuje od onih sto visoko nose holivuduske dive na crvenom tepihu, postoji neko ko me poljubi cim otvorim oci, a ni zube nisam oprala. U momentu sam skocila iz kreveta, sklonila odecu od sinoc koju sam bacila na pod, cipele, zapela za kesicu sa smecem, nemam pojma odakle se to naslo na podu, i tada sam ugledala njega! Odmah sam imala osmeh na licu i neku toplinu oko srca, a nije morao da progovori ni rec. Tacnije za sve ove godine nije mnogo pricao i uvek se nalazi na jednom istom mestu. Ponosno stoji i voli me. Zove se ogledalo! Moja jedina narcisna i uzvracena ljubav. Sto me vise bude zeleo ja cu mu dolaziti. Koliko god puta da mi pokaze da sam divna, vise cu ga voleti. Imamo savrsenu vezu! ‘Cause you can never lose a thing if it belongs to you… Zamišl​jam kako bi bilo lepo da bar jednom imam ludo veče puno slatkih i nepredvidivih uzbuđenja,kao pozoriste: ako je predstava dosadna, mogu izaći..a onda mi neki glas u pozadini govori: ne,ne,ti voliš da se mučiš u pozorištu. Ostaješ do kraja!
Ni pozoriste vise nije popularno u mom zivotu. Predstave su tako dosadne da svi odu pre kraja. Sve sam izgubila u jednom danu… ali kazu da ono sto pripada samo tebi, nikada ne mozes da izgubis… Ne znam zasto sam sve ovo napisala…kada ja odovno nista ne posedujem…kako god..sta god..

Posveceno mojoj Curkici

love u so much!

9 reagovanja to “‘Cause you can never lose a thing if it belongs to you…”

  1. bakasenovic 5. februar 2012. u 9:35 AM #

    kažu „neše je samo ono što damo drugima“ ništa više od toga,i ništa manje od toga

  2. slucajni 6. februar 2012. u 1:42 PM #

    Draga J . bakasenovic rece pravu stvar!!!

  3. Branko Baćović 7. februar 2012. u 2:06 PM #

    Lepota voleti sebe je u tome da, iako je neki put neuzvraćena, je uvek u tebi😉

  4. Milica 7. februar 2012. u 8:06 PM #

    Slažem se sa tobom u potpunosti i razumem te.🙂
    Baš je dobar tekst. Pomalo ironičan, šaljiv, ma odličan.🙂

  5. dragicap...made by me ... 14. februar 2012. u 10:29 AM #

    Pozdrav Jassna ,imaš nagradicu na mom blogu ,if you want! Pozdrav

    • Jassna 14. februar 2012. u 2:12 PM #

      hvalaaaaaaaa!!!!!!!!!🙂

  6. prijatelj 15. februar 2012. u 7:35 AM #

    Čestitke i pozdravi, jo što lepo e😀

  7. Jasmina Cirkovic 7. maj 2012. u 10:17 PM #

    Curkica je bas curkica, kasno je to uvidela, nije znala…

Ostavite odgovor

