Unknown

17 Jan

Secaš li se linija koje si iscrtavao po mom telu? One su tu još uvek, možda treba dodati malo boje? Juče sam spakovala sve svoje stvari. Nalaze se ispred ulaznih vrata – nekoliko velikih torbi i jedna mala kutija. Ne mogu da se oprostim od tebe. Slušam kako dišeš.  Stojim naspram kreveta i brojim ti uzdahe. Znam da će uskoro otkucati vreme kada ću morati da odem. Poslušaću tvoju poslednju želju…

Tvoje želje nisu bile realne, tvoji snovi nisu ostvarivi. Znam da si verovao da je svet tvoj. Zar sam ja trebala da ti kažem da nije!? Nisam mogla, nisam smela. Mogao si da me uništiš, obrišeš kao da se nikada nisam ni rodila. Hm…da se samo možeš pogledati sada. Ti u krevetu, ja živa. Znam, ne moraš mi ni u snu, ponavljati da treba da odem. I darling, ko sada ima čaroban štapić? Ko sada može da ostvari sve što poželi?! Mogu samo ja polako i nežno… Ne osećam ništa, osim ruku. Ne možemo da budemo dovoljni jedno drugome. Ti želiš okean, ja kapljicu vode, ti hoćeš ceo svet, ja samo jednog čoveka. Ti samo želiš život, ja vidim samo smrt. Htela sam da se oprostim od tebe. Zagrlim, poljubim, pokrijem da ti ne bude hladno. Neću. Ne želim. Dosta mi je svega. Praznih priča. Obećanja. Čekanja. Nadanja. Molitve. Ma, nosi se!

Linija na mom licu peče, krvari u mraku. Žao mi je što ne možeš da me vidiš. Sećaš li se kako si me iscrtao? Nisam zaboravila. Pogledala sam na sat. Vreme je da odem. Taxi me čeka. Otvorila sam vrata i zastala. Otišla do dnevne sobe, uzela jastuk i stala naspram njega. Oči su mu bile zatvorene.

I dalje je sporo disao. Čuje se tiho otkucaj srca. Nije mi te žao darling… Oče naš koji si na nebesima… Brojala sam polako. Srce je počelo ubrzano da mu kuca. Telo se nije ni pomerilo. Sada je potpuna tišina. Nema ga. Samo leži.

Okrenula se i otišla. Svaku liniju iscrtanu na njenom telu, obrisala je. Ožiljci su samo znak da se nešto, nekoj devojci desilo, ali ne znače ništa.
Ne mogu da verujem da si i i mrtav tako hladan..“ Otišla je.

18 reagovanja to “Unknown”

  1. tošić dragan 17. januar 2012. u 1:10 AM #

    darling, sjeb’o si se.

  2. cakulanje 17. januar 2012. u 1:28 AM #

    Nemoj da se žališ🙂 Završna dramaturgija je baš, baš!! Efektna i najjači part, što nikako ne znači da su ostali loši, samo kažem da je razrešenje majstorski napisano🙂 Nema nepotrebnog rasplinjavanja, mada, kako si započela, prosto mi žao što nisi i nastavila u istom stilu. Eto, to mi nedostaje, pa da izgori ceo ‘sadržaj’😆

    • Jassna 17. januar 2012. u 1:53 AM #

      hvala
      izmisljena prica, oziljci stvarni…🙂

  3. Malo Zakeralo 17. januar 2012. u 11:42 AM #

    Bravo za način na koji si ispričala priču🙂 A baravo i za „Ma, nosi se!“🙂

  4. tatjanamb 17. januar 2012. u 4:10 PM #

    Kad tad dodje momenat kada nekom moramo, makar i u sebi, reci – nosi se, okrenuti se i otici :OK:. Zbog nas samih.

    • Jassna 18. januar 2012. u 3:59 PM #

      samo je ponekad kasno…i vise nema smisla

  5. Milica 17. januar 2012. u 5:31 PM #

    „Ti hoćeš ceo svet, ja samo jednog čoveka“. Svidja mi se cela priča, ovaj deo posebno.🙂

  6. savetapetkovic 17. januar 2012. u 10:46 PM #

    najbolji odgovor u takvoj situaciji je-nosi se

    • Jassna 19. januar 2012. u 4:11 PM #

      hvala tetka Saveta!
      a tako dugo sam se dvoumila da li smem i da li želim da napišem tu reč..bilo ja jače od mene..🙂

  7. Branko Baćović 18. januar 2012. u 2:34 PM #

    E sviđa mi se tekst… Popravi samo b(r)ojim uzdahe / Zag(r)lim… i pošto se na početku teksta njemu obraćaš ja bih nastavio sa – uzela jastuk i stala naspram tebe… ali to je već stvar doživljaja…🙂

  8. Polihimnija 19. januar 2012. u 6:15 PM #

    Dakle, priče su ti stvarno… Posebno mi se sviđa ovaj „V“ efekat sa jastukom🙂

  9. barkarola 20. januar 2012. u 2:19 PM #

    Nikad nije kasno i uvek ima smisla pomisliti ili izgovoriti:“Ma, nosi se!“ I bravo, čitam treći put🙂

    • Jassna 21. januar 2012. u 12:37 AM #

      a kad se samo setim koliko sam dugo razmisljala da li smem to da napisem, a mislila sam😀

      hvala🙂

Ostavite odgovor

