..kad te..

23 Dec

volim kad te volim…jer bez tebe ne mogu..

volim kad te volim, sa tobom hoću sve..

 

inspirisala  me pesma na blogu http://someoldpiano.wordpress.com  :) hvala😀

8 reagovanja to “..kad te..”

  1. Malo Zakeralo 23. decembar 2011. u 4:29 PM #

    Ljubav🙂 Da li mi volimo nekog radi nas ili radi njega? Sta je bitnije, da on meni donosi osmeh na lice, ili ja njemu?

    • Jassna 23. decembar 2011. u 4:45 PM #

      ljubav🙂
      verujem da za sve postoji razlog…ponekad nije potrebno da znamo zbog koga volimo ili se smejemo, jer znam da je osećaj divan!
      i ne budi „malo zakeralo“, jer i tebe neko voli🙂

  2. Malo Zakeralo 23. decembar 2011. u 5:09 PM #

    Ma ne mogu ja od svog karaktera😉 Inace slazem se sa komentarom🙂
    Verujem da me voli, iako on mozda to ne shvata🙂

    • Jassna 23. decembar 2011. u 5:58 PM #

      cuti, nekad ne mogu ni ja!🙂

      ma voli te-samo se pravi!🙂
      evo volecu te ja!🙂

  3. some old piano 23. decembar 2011. u 8:02 PM #

    A sve je počelo od pesme idemo gore🙂😉
    Drago mi je da ti se dopada ovakav izbor muzike.Pravo osveženje na domaćoj sceni.

  4. Jassna 23. decembar 2011. u 8:05 PM #

    ne, sve je pocelo od pesme Celu noc i celi dan🙂
    da, dobar je, mada mnogo volim i SARS

    • some old piano 23. decembar 2011. u 8:31 PM #

      Govorio sam u svoje ime,nisam u njihvo🙂

  5. agroekonomija 26. decembar 2011. u 8:41 PM #

    Lepo!

Ostavite odgovor

