Your House

8 Dec

 

I went to your house
Walked up the stairs
I opened your door without ringing the bell
I walked down the hall
Into your room
Where I could smell you
And I shouldn’t be here, without permission
I shouldn’t be here…

 

So forgive me love
If I cry in your shower
So forgive me love
For the salt in your bed
So forgive me love
If I cry all afternoon

 

 

 

6 reagovanja to “Your House”

  1. cakulanje 9. decembar 2011. u 5:27 AM #

    Ne sviđa mi se što plačeš ( pa i neka je ‘If’ ), al’ i suze su ok.

    • Jassna 9. decembar 2011. u 12:04 PM #

      svako mora ponekad da pusti koju suzu, zar ne?🙂

  2. agroekonomija 18. decembar 2011. u 5:31 PM #

    Bolje je da se osmehneš.

  3. Staklenna 27. decembar 2011. u 9:55 PM #

    Ova pesma me podseca na srednju skolu i na jedan stan na trecem spratu.🙂 Cesto sam pevala ovu pesmu, vrlo glasno, na opsti uzas komsiluka. Jos uvek kroz ovu pesmu vratim neke davne godine… i neke ljude.

    • Jassna 27. decembar 2011. u 10:17 PM #

      i mene isto podseca upravo na taj period😀
      ne zelim godine nazad, mozda samo neke ljude…

Ostavite odgovor

