Tell me lies

8 Dec


If I could turn the page
In time then I’d rearrange
Just a day or two
Close my, close my, close my eyes

No more broken hearts
We’re better off apart
Let’s give it a try
Tell me, tell me, tell me lies


8 reagovanja to “Tell me lies”

  1. otkacena 8. decembar 2011. u 10:38 PM #

    Volim Fleetwood Mac. Iako ih nisam baš dugo čula. Obradovalo me je.

    • Jassna 8. decembar 2011. u 10:42 PM #

      jupi!🙂
      bas mi je drago da si se obradovala!
      hvala🙂

  2. cakulanje 9. decembar 2011. u 5:20 AM #

    ene ti lajk za Fleetwood Mac generalno, inače, slažemo se do dela: Tell me lies, kikikiki

    p.s.
    moram te bockam malo🙂 bilo bi dosadno da samo klimam glavom, zar ne🙂 a i nešto mi se (s)igra trenutno.. Jasna, ‘oće’ se igraš sas mene, a? .lol:
    p.s.s.
    nemo’ me oteraš sad ( a ja ćem se vrnem i ako bidne taKO )

    • Jassna 9. decembar 2011. u 12:07 PM #

      hvala za lajk🙂

      p.s ma samo ti bockaj🙂

      da, hocu da se igram sa tobom i ne, necu da te oteram, nisam luda🙂

      vrati se slobodno🙂

  3. tamarica97 11. decembar 2011. u 11:10 AM #

    Svidja mi se izbor pesme. Svaka cast!

  4. agroekonomija 12. decembar 2011. u 7:24 PM #

    Lepa pesma.

Ostavite odgovor

