I don’t know what to do with myself

26 Nov

I just don’t know what to do with myself
I don’t know what to do with myself
movies only make me sad
parties make me feel as bad
cause I’m not with you
I just don’t know what to do……

p.s |Ovo je da poludis🙂

7 reagovanja to “I don’t know what to do with myself”

  1. some old piano 29. novembar 2011. u 7:13 AM #

    Veliko hvala.Onomad sam hteo da postujem ovaj spot,jerbo je večina mojih pogleda na svet izražena kroz muziku.Odustao sam iz ,jelte, očiglednih razloga.Verujem da bi bilo pogrešno shvaćeno iliti dobilo neku drugu konotaciju.
    Elem,ni manje reči niti više rečenog.

  2. Jassna 30. novembar 2011. u 1:43 AM #

    🙂
    i meni je cesto lakse da nesto kazem muzikom…samo nailazim na ljude, kojima je pesma ili samo zvuk upucen, a oni ostaju ravnodusni…briga me, ja sam svoje rekla, neka misli ko sta zeli..

  3. wakeupwithsmile 30. novembar 2011. u 10:00 AM #

  4. Jassna 30. novembar 2011. u 2:41 PM #

    nisam cula ovu pesmu…stidim se…ali kupila me skroz…jos na pocetku akordi gitare…savrseno…hvala Ti!🙂
    Namaste!;)

    • wakeupwithsmile 30. novembar 2011. u 5:02 PM #

      Namaste🙂

  5. cakulanje 1. decembar 2011. u 11:33 AM #

    Jasnaaaaaaaaaaaaaa, ti si bre, moj broj u oVU diskoteku, sam’ da znaš!
    Uf, bre, sad te još više volem😆

    Šibaj, grabi, deri kožu ako treba i nemoj se ljutiti što ti se ovako obraćam!
    E, tako🙂

  6. Jassna 1. decembar 2011. u 10:48 PM #

    Ivanaaaaaaaaaaaaaaaa, dobro dosla na mali party🙂

    hvala i da znas da se ne ljutim ni malo. Naprotiv, od kad sam ovo procitala nisam skinula osmeh sa lica 🙂

    sto je neko jednom rekao – Volim i ja Vas (vas)😉

    e, tako!

Ostavite odgovor

