Total Eclipse Of The Heart

20 Nov

I need you now tonight
And I need you more than ever
And if you only hold me tight
We’ll be holding on forever
And we’ll only be making it right
‘Cause we’ll never be wrong
Together we can take it to the end of the line
Your love is like a shadow on me all of the time
(All of the time)….

 

6 reagovanja to “Total Eclipse Of The Heart”

  1. cakulanje 21. novembar 2011. u 1:20 AM #

    jedna za tebe koja tako lepo voliš🙂

    • Jassna 21. novembar 2011. u 8:05 PM #

      hvala!!!!!!
      bas sam se obradovala!🙂
      divna si😀

      • cakulanje 22. novembar 2011. u 8:06 AM #

        drago mi je🙂
        i ti si divna, osećam, fina i dobra osoba🙂

        • Jassna 22. novembar 2011. u 5:16 PM #

          🙂
          ne znam kako da ti se zahvalim na ovim recima…unela si boje u moj dan…hvala ti…

  2. tatjanamb 22. novembar 2011. u 7:19 PM #

    Sjajna „stara“ stvar za ljubitelje dobre muzike, a kad smo vec kod Bonnie, svojevremeno je neka serija na TVu imala spicu sa ovom njenom pesmom. Nazalost, ne mogu da se setim koja serija je u pitanju, ali pesma je

  3. Jassna 23. novembar 2011. u 3:54 PM #

    i ova pesma mi je jedna od omiljenih…hvala😀
    ja imam svog heroja, ti?🙂

Ostavite odgovor

