for my …

14 Nov

love u🙂 all🙂

You are my sunshine
My only sunshine.
You make me happy
When skies are gray.
You’ll never know, dear,
How much I love you.
Please don’t take my sunshine away

7 reagovanja to “for my …”

  1. Plava Baklava 17. novembar 2011. u 6:15 AM #

    Kako je meni draga ova pesma🙂🙂🙂. Hvala za izvlačenje iz zaborava🙂.

    • Jassna 18. novembar 2011. u 2:26 PM #

      meni je pomogla da se setim reci koje sam trebala nekome da izgovorim..😉
      nema ne cemu🙂

  2. milininsvet 18. novembar 2011. u 11:24 AM #

    Predivna pesma,ulepsava dan…

  3. Jassna 18. novembar 2011. u 2:38 PM #

    da, pogotovo ove hladne i tmurne dane🙂

  4. dudaelixir 18. novembar 2011. u 7:04 PM #

    Meni je super za dobro jutro! Slatka, ljubavna, kantri!🙂

  5. Nenad77 19. novembar 2011. u 6:19 PM #

    Prava poruka NJOJ😉 , mada je on odlučio,pa neka mu!😉

Ostavite odgovor

