Make You Feel My Love….

13 Nov

„Pronađeš ljude nalik na sebe. I staneš tako i ne veruješ da ima neko kao ti – isti,
baš isti, na ovom drukčijem svetu…“

I ti ljudi jednom odu…

Polako se spušta mrak. U sobi tišina, ti i tvoj parfem. Znam da nismo sami, osetim da je i ona tu negde između nas, sve to jako dobro znam, ali se ipak sebično usuđujem da pitam….

Reci mi šta ja to treba da uradim da bih te zadivila?

Šta je to treba da uradim da bi me primetio?

Od čega moram da budem sastavljena da bi ti poželeo da se igraš prstima?

Osećam se kao dete koje je ostavljeno ispred prodavnice igračaka… Dete koje ne može da ima ono što želi.. Dete koje kada ispruži ruku i stane na prste ne može da dohvatati hvata i uđe…..stoji i čeka… Tako i ja sada, samo što nisam više dete!

Zar nije dovoljno što stojim ispred tebe bez ikakvog izraza na licu, samo tvoja.  Zar nije dovoljno što želim da ti sve dam, a ti samo treba da uzmeš? Zar nije dovoljno ni to što ne moraš ni da ustaneš i što stojim potpuno naga?

To je sve u tvojoj glavi.

Oh, da li je? Ako je sve plod moje matore mašte, zašto se onda i dalje ništa ne dešava između nas, zašto ti i dalje  sediš na fotelji i gledaš kao da čekaš da mi o ona kaže – Mala, nosi se!

Vreme je da neko od nas ode.  Ne mogu da kažem da ću ja prva. Izdalo me telo i jednostavno ne može da se pomeri od tebe.

Gde je sve nestalo i kada? Samo to bih volela da znam….

Ustao si. Ti si doneo odluku umesto nas. Znam gde ćeš da odeš. Znam i kome ćeš da odeš.

Mogu li bar da ti pomognem? Smem li da te zagrlim i gledam još malo…

Moram još malo da te volim….

18 reagovanja to “Make You Feel My Love….”

  1. dusweet 13. novembar 2011. u 11:18 PM #

    Tako cesto… ne dobijaju ljubav oni… koji su je zaista i zasluzili.

    • Jassna 14. novembar 2011. u 2:27 PM #

      dobiju ljubav…i oni koji su je zasluzili..ali tako malo da je ni ne osete….😉

  2. agroekonomija 15. novembar 2011. u 8:23 AM #

    Ah, ta dragocena ljubav!

  3. tatjanamb 15. novembar 2011. u 10:54 AM #

    Samo cu duboko uzdahnuti jer kad bih nesto prokomentarisala – verovatno bi bilo vise nego sto je pametno… Razne vrste ljubavi mogu da se smeste u ovu pricu, draga moja…

  4. Jassna 15. novembar 2011. u 10:32 PM #

    prica…ljubav..nema je vise…;)

  5. dudaelixir 16. novembar 2011. u 8:55 PM #

    Uh, baš je teško bilo šta reći. Mislim da je svako od nas iskusio to što si tako istinski opisala!😕

  6. Jassna 16. novembar 2011. u 10:27 PM #

    sve je to zivot, Du😉

  7. tetkasaveta 17. novembar 2011. u 9:52 PM #

    „Ode ali ja znam citavom sobom mi jedno bez drugoga
    nemamo kud,
    ti svakud ides sa mojom slikom, ja sam…………“

    • Jassna 18. novembar 2011. u 2:34 PM #

      lepo receno..🙂
      koja je to pesma?

  8. violetadivnicnenic 18. novembar 2011. u 4:15 PM #

    Prelepo. Bavis li se pisanjem?

    • Jassna 18. novembar 2011. u 5:58 PM #

      hvala😀
      samo za svoju dusu🙂

  9. tangolina 19. novembar 2011. u 3:59 PM #

    Poznat osećaj kad stojiš spreman da sve daš, nadajući se da postoji išta što bi moglo da preokrene situaciju u tvoju korist..:( Pravo pitanje si postavila:
    „Zar nije dovoljno što stojim ispred tebe bez ikakvog izraza na licu, samo tvoja. Zar nije dovoljno što želim da ti sve dam, a ti samo treba da uzmeš? Zar nije dovoljno ni to što ne moraš ni da ustaneš i što stojim potpuno naga?“

    Trebalo bi da jeste….a kad nije, ostaje nam samo da ih još malo volimo….tako je teško odreći se toga…

    • Jassna 19. novembar 2011. u 6:55 PM #

      voleti je lepo, zar ne?
      ponekad..je uzalud sve..ali neko to gore vidi sve…😉

  10. Nenad77 19. novembar 2011. u 6:13 PM #

    Jassssnaaaaaaaaa😆 uf donese me neki vetar,pravo kod tebe.Dve nedelje nisam bio na blogu, pa sad ne znam gde ću pre. Šta se dešava???? Jel’ to neko raskantavanje u pitanju, ili je samo piščeva naracija??? Alooo LOVE- ima i biće dok je sveta i veka, nemoj da se brineš.

    Sad ću da lupim,jer sam zaboravio redosled ove narodne izreke:“ JEDAN SE OTEGO,DRUGI SE PROTEGO, ILI JEDAN SE PROTEGO,DRUGI SE OTEGO“ Biraj kako ti redosled odgovara:mrgreen:
    Veliki pozzz

  11. Jassna 19. novembar 2011. u 7:04 PM #

    Nenadeeeeeeee, dobro dosao!
    bas sam se pitala gde si?🙂 pisam nam mali price!
    heheh sve mi jedno, jer ce se na kraju svi otegnuti😀

  12. Branko Baćović 21. novembar 2011. u 1:29 PM #

    Odu… dok ih ponavo ne pronađemo u sebi🙂

    • Jassna 21. novembar 2011. u 8:06 PM #

      odu…a mi i uvek pronadjemo..prokleta sudbina…

Ostavite odgovor

