KUĆICA ZA TUŽNE PTICE

9 Nov

“Ti si za mene samo mali dečak slican stotinama hiljada drugih drugih dečaka. I ti mi nisi potreban. A ni ja tebi nisam potrebna. Ja sam za tebe samo lisica slična stotinama hiljada lisica. Ali, ako me pripitomiš bicemo potrebni jedno drugom. Ti ćeš za mene biti jedini na svetu. Ja ću za tebe biti jedina na svetu…”

Na polici, pored knjiga i kutije sa minđušama, nalazi se još jedna mala, bela kutija. Kada se otvori u njoj se nalazi još jedna manja, crvena kutijica, a ispod nje mala knjiga, Malog princa. Svega nekoliko puta sam otvorila belu kutiju i uzimala crvenu… To se dešavalo onih dana kada mi je glava postala teška, a srce prestalo da kuca. Sedim i gledam je. Da li da je otvorim?  Treba biti ponovo lud i iskren.

Volela bih da sam ptica. Tada bih mogla da letim. Kada bi se umorila, sletela bih na neko lepo drvo i disala. Sletela bih i na njegov prozor da vidim kako je.  Ali ja nisam ptica. Ne znam da letim. I ne mogu da ga posmatram kroz prozor. Ali u maloj crvenoj kutiji se nalaze želje. To je kućica za tužne ptice.  A u Malom princu živi ljubav. Ne želim da se desi nešto poput Pandorine kutije, ne želim da izlete ružne reči, bol, suze, nepravda, glad, umesto malih ptica. Mali princ je imao crvenu kutiju, ružu i svoju lisicu. Sve ih je bezuslovno voleo. I ja želim da imam takvog princa. Želim i ja da budem nečija lisica. Želim da me neko pripitomi. Da i ja budem nekome jedina na svetu. Da i on za mene bude jedini na svetu…

Da li da otvorim kutiju?

Ne smem. Ne želim. U njoj će biti samo knjiga, a iz mene će izleteti milion suza, leteće poput ptica. Sloboda. Želim samo da budem slobodna. Želim samo još jednu želju da napišem i stavim u crvenu kutijicu. Znam da će mi se ostvariti. Ipak, nemam pravo da je želim. Moram da zaslužim…

Želim da budem ptica….i da imam svoju kućicu.

28 reagovanja to “KUĆICA ZA TUŽNE PTICE”

  1. dusweet 9. novembar 2011. u 10:31 PM #

    Imamo pravo da pozelimo bilo sta, ne moramo da zasluzujemo. Nemati osecaj krivice, to ubija,-oprostiti sebi; ne ziveti u proslosti, ugusicemo se- postoji samo sadasnji trenutak; razdvojiti zelju od onog: tako treba da bude, sto opet vodi ogorcenju i samo-krivici.. Zacaran krug. Ako smo slobodni, slobodni od svojih strahova, SVE je moguce🙂

    • Jassna 9. novembar 2011. u 11:25 PM #

      To je upravo crvena kutijica… Hvala ti od srca…

  2. tatjanamb 10. novembar 2011. u 8:57 PM #

    Verovala ili ne, pre … dosta godina (necu sad da ih brojim :D) napisala sam pesmu na temu razmisljanja – kad bih bila ptica (ne tog naslova). Bas nas mnogo ima koji slicno razmisljamo, a nikad se u zivoti nismo sreli :OK: .

    Pohvale za tekst :OK:.

  3. Jassna 10. novembar 2011. u 10:34 PM #

    hvala Tatjana🙂
    bas mi je drago sto ti je svidja, zaista…
    volela bih da procitam pesmu🙂

    • tatjanamb 11. novembar 2011. u 3:42 PM #

      Potrudicu se da je pronadjem i postavim na blog😀. Veliki pozdrav za tebe😀.

  4. Пдутр 11. novembar 2011. u 10:04 AM #

    Sanjaj da si ptica. I leti😉

  5. Fly 16. novembar 2011. u 4:47 AM #

    ne brini, jednog dana ces poleteti…krila ljubavi…a ja cu te gledati . .

  6. agroekonomija 16. novembar 2011. u 7:31 PM #

    Što su tužne ptice? Neka onda ostanu u kutijici.

    • Jassna 16. novembar 2011. u 9:31 PM #

      ja bih da imaju kucicu..da imaju gde da budu tuzne…

      • tatjanamb 17. novembar 2011. u 9:25 AM #

        Da imaju gde da budu i tuzne i srecne😀.

        • Jassna 18. novembar 2011. u 2:31 PM #

          🙂 da podele radost i tugu

      • tatjanamb 18. novembar 2011. u 4:21 PM #

        Bas tako :OK:😀.

  7. dudaelixir 24. novembar 2011. u 8:21 PM #

    Želje nam niko ne može uzeti. Imaš pravo da želiš i nadaš se!🙂

    • Jassna 25. novembar 2011. u 3:41 AM #

      hvala, Dudo!🙂
      to je jedina stvar koju nam nikada ne moze uzeti🙂

  8. veshtichanstvena 26. novembar 2011. u 9:42 AM #

    Pa ti jesi ptica….Mastom koju imas preleces svako prostranstvo i mozes odleteti na svojim recima-

    slikama gde god pozelis….

    • Jassna 26. novembar 2011. u 5:40 PM #

      jos samo da naucim da masem krilima😉

  9. jordandinge 30. novembar 2011. u 6:22 AM #

    Bravo,divno…..napravi iskorak u životu i dobićeš krila i videti drugačiji svet ali izađi iz sebe..

  10. Jassna 30. novembar 2011. u 3:32 PM #

    hocu..Hvala!🙂

  11. Lugar 1. decembar 2011. u 6:31 AM #

    Ovo je priča… Baš, i to dobra… Možeš biti šta god hoćeš Jassna.

  12. Jassna 1. decembar 2011. u 8:58 AM #

    hvala, Lugar🙂
    ako ponekad i ne mogu da budem sve što želim, mogu da se trudim i sanjam..

  13. bakasenovic 5. decembar 2011. u 6:24 PM #

    „nagrada sledi,kada za nagradu budemo spremni“ Milekić G
    svaka želja je belo neko magijanje,snevamo i stvarnost se pojavljuje

    • Jassna 5. decembar 2011. u 6:36 PM #

      ja sam spremna…
      nadam se da ce se pojaviti uskoro…

      hvala i dobrodosao🙂

  14. Jasna 8. decembar 2011. u 10:13 AM #

    Pretvaraj se da si ptica, sada, danas. I javi nam kad poletiš. Izgleda luckasto ali…

Ostavite odgovor

