daj mi ritam . . .

4 Nov

7 reagovanja to “daj mi ritam . . .”

  1. Marko - Buki blog 5. novembar 2011. u 1:33 AM #

    Dobar izbor pesme ali ti je video disabled …cisto da ti kazem

  2. Jassna 5. novembar 2011. u 1:10 PM #

    hvala Buki…sto se to desava? meni redovno prikazuje da je sve ok?

  3. Nenad77 6. novembar 2011. u 1:50 PM #

    Jassna evo isti slučaj i kod mene,mada to ne smeta mnogo.Ne može spot da se gleda kod tebe na blogu,već ga prebacuju na YOU TUBE.😆 Dobio ritam😉:mrgreen:

  4. Jassna 8. novembar 2011. u 6:59 PM #

    hvala😀

  5. agroekonomija 8. novembar 2011. u 7:17 PM #

    Pesma je super.

  6. Angus Young 18. novembar 2011. u 3:13 PM #

    Ooo..to je to. You shook me all night long🙂

  7. Jassna 18. novembar 2011. u 3:21 PM #

    🙂

Ostavite odgovor

