Šetanja sa dinosaurusima

25 Oct

 Komplikovano. Da li će uvek sve da bude tako komplikovano? Nerešeni slučaj. Prljav wc. Prazan novčanik. Pegla na parketu. Nadam se da je isključena. Savršena slika jedne samohrane devojke. Da, sama sa hrani, nekada uzima organsku hranu dok se često zna poslužiti i nekim divnim momcima iz komšiluka. Nemoj da te zavara njen izgled. Nije sve onako kako se čini mada su uskusi, zaista, veoma različiti. Gladna sam. Otvorio mi se apetit za nekim novim avanturama. Čekam. Gledam. Slušam. Tebi pevam ovo. Neka ti na dušu ide sve. Hmn..Neka ti na račun ide sve🙂

..ne znam ne znam ne znam ne znam ne znam ne znam ne znam ne znam ne znam ne znam ne znam… Nije ovo „kopi vs. pejst” sama sam otkucala milion puta – ne znam-, ali je ružno izgledalo pa sam obrisala. Dosadno mi je. Želim strast, avanturu, poljubac, sex, mir, ponos, čežnju, strah i suze sa razlogom. Sve to kada se dobro iskombinuje dobije se savršena ja, san svakog muškarca. San svake žene je da budu kao ja. Dosadna. Lepa. Tužna. Vesela. Ponosna. Smorena. Hmm Rečnik pun pojmova koji obično daju jedan ili dva pojma za obašnjenje. Šta će se izguglati na Vujakliji kada bi se umesto tipičnih pojmova (glupača- ženska osoba) ukucalo samo moje ime. Probaću malim slovom. Pokušaću i sa velikim. Ništa. Error. Nepoznat pojam. Nedefinisan. Pa ja izgleda da ne postojim. Jupi. Ako počinim neki zločin neće moći niko i nikada da me pronadje. Kako i pronaći nešto čega nema ili se nije ni deslilo?! Ponoć prošla. Nemam čiste odeće za posao. Ne znam ni gde mi je mašina za pranje veša. Ju, al je nakome dobro u životu. Pip Pip. Poruka. Morala sam da se nasmejem. Samo jedna osoba šalje poruke uvek i samo posle ponoći. Verovatno je završio sa poslom ili sa kafanom za danas, pa mu nedostaje malo akcije. Konačno malo strasti i za mene. Svrbi me levo uho, čuću dobar glas. I Čula sam savršeno poznat zvuk sirene njegovih kola. Ustajem i tek sada ponovo shvatam da nemam šta da obučem. Imam na sebi samo donji veš. Čist. Imam i kaput i čizme. Parfem. To je sve.  Sasvim dovoljno da izađem u šetnju sa mojim dinosaurusom.

15 reagovanja to “Šetanja sa dinosaurusima”

  1. Marko - Buki blog 26. oktobar 2011. u 2:20 AM #

    Ovo sve sto si napisala uzmi procitaj brzo i snimi i dodaj muzicku pozadinu i ima da bude hit🙂

  2. Jassna 26. oktobar 2011. u 8:09 AM #

    E Buki da li ces da budes muzicki producent?!😉

  3. Maya 26. oktobar 2011. u 2:04 PM #

    Nekoliko puta sam pročitala tekst, i nikako da prestanem da se pitam ko je gosp Dinosaurus?
    Ne postoji, zar ne?

  4. Nenad77 26. oktobar 2011. u 7:15 PM #

    Pa dinosaurusi su izumrli odavno….. alii prazan novčanik je tako prokleto živ!! :mrgreen:😆

    • Jassna 26. oktobar 2011. u 9:19 PM #

      ma dzabe lova, ako nema strasti😀

  5. prijatelj 26. oktobar 2011. u 7:37 PM #

    Kakav text… poželeh da sam izumro davno kako bih se kvalifikovao za učešće u užem krugu zanimacija te noći… :

  6. Jassna 26. oktobar 2011. u 9:28 PM #

    Words, playing me deja vu
    Like a radio tune I swear I’ve heard before
    Chill, is it something real
    Or the magic I’m feeding off your fingers?

  7. Suzana J. 27. oktobar 2011. u 10:20 AM #

    važno je da si imala… čizme!😛

  8. Jassna 27. oktobar 2011. u 3:34 PM #

    da, važno je da sam imala… ipak je došla zima😀

  9. some old piano 28. oktobar 2011. u 8:57 PM #

    Svi smo mi pomalo dinosaurusi…lepo,jednostavno,iskreno,prepoznatljivo…

  10. Jassna 28. oktobar 2011. u 10:22 PM #

    hvala…

  11. agroekonomija 18. novembar 2011. u 7:21 PM #

    Ma, izbriši samo suze makar bile s razlogom. Ne trebaju Ti.

    • Jassna 19. novembar 2011. u 3:21 PM #

      🙂
      izbrisala🙂
      hvala, Agro!

  12. Jasmina Cirkovic 7. maj 2012. u 9:44 PM #

    Divno je…

Ostavite odgovor

