Mi Mou Thimonis Matia Mou

21 Oct

Love u…

18 reagovanja to “Mi Mou Thimonis Matia Mou”

  1. Marko - Buki blog 21. oktobar 2011. u 1:26 PM #

    Obozavam ovu pesmu …toliko sam je bio trazio dok je nisam skinuo🙂

  2. Jassna 21. oktobar 2011. u 1:43 PM #

    jaw nasmejao si me, jer sam pomislila da je neki druga pesma u pitanju…pa jos si je trazio (ženu), dok je nisi skinuo😀

    da se uozbiljim: prelepa je, mene jako pogodi, ne slusam je glasno da ne bi polupala sve tanjire🙂

  3. tatjanamb 22. oktobar 2011. u 9:01 PM #

    Volim i Grcku i njihovu muziku, a i taj temperament: zapevaj, zaigraj, polupaj nesto sestro slatka, a ne bih rekla da ne znaju da pojedu, popiju…😀 Ojsaaa… Tras… E, ode casa o zid, al’ ne zalim…😀

    • Jassna 22. oktobar 2011. u 9:04 PM #

      😀
      niko se ne veseli niti tuguje kao Srbi, pri tome mislim na sve koje zive u Srbiji. Nekad je lakse razbiti tanjir nego pustiti suzu🙂
      Lupaj!
      mada mi se uz ovu pesmu bas place i igra🙂

      hvala na komentaru🙂

      • tatjanamb 24. oktobar 2011. u 12:55 PM #

        A nekad razbijes tanjir uz suze😀. Nije lose malo se utrositi i na taj nacin🙄 .
        Ova pesma jeste malo tuznija, ali mogu i tu neka casa, tanjir, escajg da zazvece…:D

        • Jassna 24. oktobar 2011. u 4:27 PM #

          sa nama uvek veselo je😀

  4. Nenad77 23. oktobar 2011. u 3:21 PM #

    Jassna nisam baš neki preveliki poznavalac grčke muzike, ali mi sama ta muzika prija. Obično ni reč jedinu ne razumem, ali slušam…..slušam melodiju i pevušim. Evo jedne stare, naše pesme koja je posvećena Grčkoj.

  5. agroekonomija 24. oktobar 2011. u 8:12 AM #

    Ova grčka pesma je puna emocija. Podsetila me na ovogodišnje letovanje u toj lepoj zemlji.

    • Jassna 24. oktobar 2011. u 9:41 AM #

      Mene na ljubav, a Grci imaju nesto u muzici, jeziku, kulturi…

      • dusweet 8. novembar 2011. u 7:15 PM #

        imaju oni mnogo toga.. ali su mnogo i izgubili negde usput….. Ponekad dok citam stare filozofe, upitam se… Da bas su se nekako pogubili. Jedino su u veri ostali cvrsti… Za muziku svaka cast…. Evo jos jedne divne

        • Jassna 8. novembar 2011. u 9:48 PM #

          hvala!!!!!!! super je, bas mi se svidja!
          pa ti si prava dusa od coveka!🙂

        • dusweet 8. novembar 2011. u 9:59 PM #

          hvala.. ma daleko sam ja od toga🙂

        • Jassna 8. novembar 2011. u 11:03 PM #

          nisi daleko, ne budi skromna😀

  6. dusweet 8. novembar 2011. u 7:19 PM #

    u prevodu refr.: Ah da si drugaciji, drugaciji neg sto te Bog napravio, put ka tvom srcu da je samo bio otvoren. Da, da si drugaciji……. Ako se nekom svidja prevescu celu, samo da kupim malo vremena🙂

    • tatjanamb 9. novembar 2011. u 12:23 PM #

      Svaka cast za znanje grckog :OK:. Znanje svakog jezika je jedno veliko blago.

  7. Jassna 9. novembar 2011. u 4:22 PM #

    bravo, Dusweet🙂
    kad budes imala vremena slobodno „zalepi“ pesmicu sa prevodom🙂

  8. Mlada i rumena 28. decembar 2011. u 12:26 PM #

    Prelepa pesma… kaže jedna,.. koja je zaljubljena u Grčku :))

    • Jassna 28. decembar 2011. u 12:29 PM #

      meni ona posebno znaci…divna je😀

      pakujem te cim se pojavi sunce i vodim u Grcku🙂

Ostavite odgovor

