Diet time :) part one

31 Jul

Je veux de l\’amour

Opet mi spustila slusalicu. Uzas! Koja je to koza od zene. Ne mogu da verujem da se zbog toga naljutila… Pitala me drugarica sinoc, dok smo u miru kafenisale na terasici, da li se ugojila. Za nekoliko dana ide na more i to sa smekerom!  i ima neku super dijetu pa ce da skine kilicu – dve koliko ima viska. Morala sam da budem iskrena, kao i uvek, i da, rekla sam joj da se malo „zaokruglila“. I da to nije kilica ili dva nego je to bar jedno pet-sest kiletina.🙂 Tu sam uprskala stvar. Pokusala sam da je izvucem i lepo sam joj rekla da sam se salila, Malo!😉 Dodala sam joj cigaretu, sipala malo hladog piva i odmah je primila svoju infuziju srece. Dok je teren jos bio svez, morala sam vesto da izbegavam rupe kako je ne bih povredila. Samo nije mi jasno zasto je planula toliko. Videla je i ona sama da se kilica-dve malo izmnozile, pa sve sa strane kipi li kipi. No, raspricala se „zgodna mlada“ i dosla do moje „tabu“ teme. Joj sto mi se odjednom slosilo. Pa zar sada da me pita kada cu, sa kim cu… pf!
„Kakav kupaci si kupila?!“ – izgovorila sam prvo sto mi je palo na pamet. A tek tu sto sam se zeznula! Izasla mackica i to na terasu da joj pola komsiluka vidi guzicu. Ukopala sam se. Mackica je bila poput fat Garfilda.
„Kako mi stoji?“ – nabacila je osmeh kao da je dzabo dzet izasao, a kad malo bolje razmislim pa njena pozadina je Jumbo, a sada ja treba da joj kazem kako joj bas lepo stoji novi kineski kupaci kostim! A i sta kupuje kod Kineza kad zna da su to mali ljudi i jedina najveca velicina im je L.
Udahnula sam dobro, na brzinu se pomolila, jer sam znala da kada joj kazem kako joj divno stoji bikini, letecu sa terase. Boze, pomozi!
„Draga, imas kilicu – dve viska i par dana budes na dijeti i to je to. Inace je bas lep model“, rekoh.

2 reagovanja to “Diet time :) part one”

  1. agroekonomija 25. oktobar 2011. u 4:19 PM #

    Teško je podneti kilogram dva viška. Udara na psihu. Nije ni čudo što se ona naljutila, ali Ti si to na kraju lepo „izgladila“, he, he.
    Na fotki je divan kupaći, ali i devojka.

  2. Jassna 25. oktobar 2011. u 4:34 PM #

    Verujem da uvek treba biti realan. Pa zar se ne bori svaka zena sa kilogramima, dijetama, pa posle i izborom kupaceg?!.. Ja sam nekako stalno na dijeti, jer volim da jedem, ne mnogo, ali uzivam🙂 znam jako dobro kako se ona osecala, a i ona zna da je pogesila…Morao je neko na usrov nacin da joj kaze da gresi kako bi ona shvatila da postoje i veci brojevi i da to nije nista strasno…zar nije vazni ko je kakva osoba?…🙂
    a kupaci je divan, slazem se🙂

Ostavite odgovor

