turn off

30 Jul

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Ugasila sam te… prosto mi idu na zivce tvoje provokacije i reci koje mi izjedaju dusu.  Vidim da ti se usne pomeraju, ali ja ti ne cujem glas. Zar stvarno mislis da mogu jos dugo ovako? Dodje mi da skocim na tebe, srusim te na pod svom svojom tezinom, i da prilikom pada udaris glavom i uletis tacno ispod mojih ledenih ruku i tada pocinjes polako da se gusis od siline mojih prstiju…. Da, da, klimam glavom i pravim se da te slusam. Nije mi jasno cemu tolika filozofija, a pitala sam te samo jednu jednostavnu stvar – sta ces za klopu….
Hehe ako ne moze da ih pobedis, pridruzi im se. Pitam se kako bi to izgledalo. Ti pricas. Ja pricam. Ti mases rukama. Ja masem. Ti lupis o sto. Ja lupim o sto! Cini mi se da ovo zvuci cudno koliko i pohod belog medveda na med!
Ipak, ne mogu da promenim tvoje blebetanje. Ne mogu ni da te zagrlim, poljubim iza uha, lagano vrhom usana i udahnem miris tvoje koze… Ne mogu ni da kazem „Umukni!“, jer mi je grlo toliko suvo da ne mogu da gutam..

Nastavi da pricas. Ja cu se i dalje praviti da te slusam.

Turn off. Imam sliku, a nemam ton. Savrsen odnos dvoje zaljubljenih ljudi.

Savrsena komunikacija, a samo je jedan daljinski..

6 reagovanja to “turn off”

  1. some old piano 21. oktobar 2011. u 7:11 PM #

    Hm,po tvojim rečima,ja sam peder.Baš,onomad sam i ja završio jednu takvu vezu.Istu…

  2. Jassna 21. oktobar 2011. u 7:27 PM #

    Ma nisi….i mislim da to nisu moje reci….
    proslo je….bice drugih i one ce proci……..:)

  3. some old piano 21. oktobar 2011. u 7:34 PM #

    Jesu ako pričamo TV-u 🙂 🙂

    • Jassna 21. oktobar 2011. u 7:38 PM #

      hehehe dobro je, pricam sa pravim stvarima onda 🙂😀

  4. some old piano 21. oktobar 2011. u 7:45 PM #

    Vidiš,lako je…Uživaj…
    P.S.
    Ja sam sliku i iritantni ton zamenio za zvuk…I baš mi je dobro,ako ne računamo komšijske pritužbe 😀

    • Jassna 21. oktobar 2011. u 7:47 PM #

      😀 super! mozes komšije na fu.. pardon turn off🙂

Ostavite odgovor

